opc_loader

Wensenlijst

info@borgmanvandijk.nl

Breuk?

U heeft breuk of toch niet?

Natuursteen heeft vaak per boot de halve wereld al rondgereisd, deugdelijk verpakt in houten kratten. Bij het openmaken van een krat ziet u soms schilfers op de tegels liggen. Dit is echter vrijwel nooit breuk.

In het land van herkomst worden de tegels nauwkeurig geselecteerd. De Quality Manager bepaalt wat de onderzijde en wat de bovenzijde van de tegel wordt. De bovenzijde wordt bewerkt (bijvoorbeeld gezoet /gepolijst) De onderzijde waar bijvoorbeeld een schilfertje vanaf is, is na het verwerken niet meer zichtbaar. Pak eerst de krat uit en u zult zien dat er van schade waarschijnlijk geen sprake is.

Toch breuk?

Gebruik breuktegels als eerste als zaag- en passtuk. Komt u door breuktegels toch tekort, dan mogen deze worden omgeruild voor gave exemplaren. Meld dit wel even vooraf, dan kunnen wij deze voor u klaarzetten. Breuktegels moeten altijd worden ingeleverd.

Garantie / Omruiling:

Heeft u op uw aflevering een vorm van garantie? Jazeker! Hierboven hebben wij u uitgelegd over snijverlies en omruiling. Voor 1 tegel van een paar Euro kunnen wij uiteraard geen trailer sturen die ruim € 80,00 per uur kost… Omruilen op de opslag in overleg uiteraard wel.
Heeft u echter een krat met transportschade dan beschikt u zelf waarschijnlijk niet over het juiste vervoer. Wij komen een dergelijke krat bij u omruilen. Dit gebeurt in overleg.



Belangrijk punt van aandacht:

Afhalen van materialen:

Bij het afhalen van de materialen bent u zelf verantwoordelijk voor het controleren van uw bestelling. Mocht er dan iets zijn kunnen wij dat op de locatie vervangen. Er kan achteraf niet gecontroleerd worden hoe er met de materialen om is gegaan.

Indien de materialen al verwerkt zijn kunnen wij deze niet meer omruilen. Verwerken is accepteren. De standaard reclamatieperiode is 8 dagen na aflevering.